آخرین اخبار
کد مطلب: 73250
25 عنوان برنامه در هفته گردشگري چهارمحال وبختياري برگزار مي شود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1447

به گزارش سلام لردگان ? حيدر صادقي ? روز شنبه در گفت و گوي اختصاصي با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: نواخته شدن زنگ گردشگري در مدارس چهارمحال وبختياري، برگزاري مسابقه نقاشي با موضوع گردشگري، برگزاري تورهاي ديدار از جاذبه هاي گردشگري استان، تجليل از خبرنگاران فعال در موضوع گردشگري و ميراث فرهنگي استان و تجليل از فعالان گردشگري از مهم ترين برنامه هاي پيش بيني شده براي هفته گردشگري است.

وي، برگزاري نشست خبري با خبرنگاران، نشست هم انديشي فعالان و دست اندرکاران گردشگري چهارمحال وبختياري با نمايندگان مردم در مجلس، ارائه تسهيلات و تخفيف اقامت در واحدهاي اقامتي، ديدار فعالان گردشگري استان با نماينده ولي فقيه در چهارمحال وبختياري، برگزاري جشنواره تئاتر در کانون هاي گردشگري و معرفي دفاتر و واحدهاي اقامتي برتر استان را از ديگر برنامه هاي اين اداره کل در هفته گردشگري عنوان کرد.

معاون گردشگري اداره کل اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري چهارمحال و بختياري ادامه داد: برگزاري مسابقه پيامکي با موضوع گردشگري، ارائه خدمات رايگان ديدار از موزه ها و کانون هاي گردشگري، برگزاري نمايشگاه عکس نگارخانه ها و مسابقه بهترين شعار گردشگري استان از ديگر برنامه هاي پيش بيني شده در اين هفته است.

ششم مهرماه در تقويم کشور به عناون ?روز جهاني جهانگردي? نامگذاري شده است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس